ZPŮSOB PLATBY
Všechny způsoby platby jsou platné pro ČR (CZK) i Slovensko (EUR). Nabídka se utvoří podle zadané adresy na stránce Pokladny.
V nabídce je klasická platba na účet i přes online platební bránu (kartou a platebními tlačítky bank – GoPay, s. r. o.) i na dobírku.
1. PLATBA NA ÚČET A DOBÍRKA |
|
PLATBY Z ČESKÉ REPUBLIKY (v CZK): | 2702837728 / 2010 |
PLATBY ZE SLOVENSKA (v EUR): Vaše banka vám bude za převod účtovat jen to, co vám běžně účtuje. |
1. zkontrolujte si, že máte nulový či minimální poplatek za SEPA platbu v rámci EU 2. zadejte SEPA platbu (nikoli platbu do zahraničí) 3. vyplňte číslo účtu příjemce ve formátu IBAN CZ94 2010 0000 0027 0283 7728 4. částku zadejte v EUR 5. název účtu: zadejte: FemmeFusion, s. r. o. |
Dobírka |
Příplatek je 35 Kč – dobírka možná jen u Zásilkovny a kurýra (na Slovensko 2 EUR) |
2. PLATBA KARTOU – COMGATE* (budete hned přesměřováni do platební brány) |
||
ZPŮSOB | ČR (CZK) | SLOVENSKO (EUR) |
PLATBA KARTOU | Okamžitá platba zadáním údajů vaší karty | Okamžitá platba zadáním údajů vaší karty |
PLATBA ZADÁNÍM PŘÍKAZU Z ROZHRANÍ VAŠÍ BANKY |
Okamžitá platba z internetového bankovnictví |
Okamžitá platba z internetového bankovnictví |
Případné reklamace platby kartou
GoPay, s. r. o.
Planá 67, 370 01 Planá
IČ: 26046768
+420 387 685 123
ZVOLENÁ MĚNA A KDE JI ZMĚNIT
Měna se automaticky generuje podle vaší země.
– přihlašujete-li se z Česka, budou se vám zobrazovat ceny v CZK
– přihlašujete-li se na web ze Slovenska či zahraničí – budou se vám zobrazovat ceny v EUR
Měnu můžete také změnit ručně dole v patičce nebo zadáním své adresy v Pokladně.
Poštovné a způsoby doručení
Nabídka možností pro Slovensko anebo Česko se vygeneruje na stránce pokladny po zadání státu do adresy pro doručení.
To, jestli se jedná o menší anebo větší zásilku, příp. doručení zdarma se vám vygeneruje samo.
ČESKÁ REPUBLIKA | ||||
ZPŮSOB | CENA | NAD 2500 KČ | MÍSTO VYZVEDNUTÍ | |
ZÁSILKOVNA | 88 Kč | zdarma | Pobočka (vyberte zde) | |
ČESKÁ POŠTA | 99 Kč | – | Doručení na vaši adresu | |
KURÝR (Packeta) | 99 Kč | – | Doručení na vaši adresu | |
OSOBNÍ ODBĚR | 30 Kč | zdarma | Horažďovice dle domluvy – 731 415 596 | |
ONLINE PRODUKTY | – | – | – | Mailem odkaz ke stažení |
[spacer height=“5px“]
ZÁSILKY NA SLOVENSKO (ceny jsou přibližné z důvodu převodu měn) |
||||
ZPŮSOB | CENA | ZDARMA | MÍSTO VYZVEDNUTÍ | |
ZÁSILKOVNA | 5.66 € | ne | Pobočka (vyberte zde) | |
KURÝR (Packeta) | 8.05 € | ne | Doručení na vaši adresu | |
ONLINE PRODUKTY | – | – | Mailem odkaz ke stažení | |
Doba dodání
Fyzické zboží odesíláme do 4 pracovních dnů od připsání platby na účet, virtuální produkty do 24 hodin.
Převod peněz přes účet trvá 0-2 dny. Platba kartou a GoPay je zaznamenána okamžitě.
Doba dodání Českou poštou, Packetou 3 dny, Zásilkovnou 1-2 dny.
Listopad a prosinec počítejte s prodloužením doby dodání.
Potřebujete balíček rychle?
Připište do poznámek. Bude-li to v našich možnostech, odešleme jej co nejdříve.
INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE dle § 1 811 odst. 2 OZ
Provozovatelem e-shopu a prodejcem online produktů na tomto webu je
FemmeFusion, s. r. o., Veřechov 23, 341 01 Horažďovice, IČ 21395446
(kontaktní údaje Jana Mráčková, 731 415 596, jana@stylovky.cz)
Subjekt je je neplátce DPH a je zapsána v obchodním rejstříku MPO Praha.
Po platbě vám bude vystaven běžný doklad.
JAK MĚ MŮŽETE KONTAKTOVAT?
Telefonicky 731 415 596, emailem na jana@stylovky.cz.
Z důvodu častého pobytu v zahraničí, preferuji elektronickou komunikaci, po předchozí domluvě je možné se sejít osobně.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech uzavíraných smluv a momentem objednávky s nimi kupující/uživatel souhlasí a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená.
NABÍZENÉ ZBOŽÍ A SLUŽBY
Souhrnné informace o nabídce a další kontakty (např. na sociální sítě) naleznete v Kontakt a nabídka. Prostřednictvím tohoto webu nabízíme tyto produkty a služby:
– produkty (papírnictví, výrobky)
– informační produkty (e-booky)
Jejich podrobný popis vč. ceny je k dispozici vždy na nabídkové stránce produktu či služby.
Předmětem služby online kurzů je právo uživatele na přístup materiálům dostupných emailem a sms a lekcím uložených na serveru poskytovatele a dalším službám poskytovatele nabízeným na serveru. Ukázkové lekce a videa slouží jako úvod k službě a k ověření technické dostupnosti pro uživatele. Uživatel má právo prohlížet si tyto materiály pro svoji osobní potřebu zdarma.
PODMÍNKY AUTORSKÉHO ZÁKONA A DOBRÉHO JMÉNA POSKYTOVATELE
Mé produkty (online vzdělávací programy, webináře, knihy, e-booky, CD, DVD) podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno.
Uživatel se zavazuje chránit své přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) skrz které se provádí přístup k webu. Uživatel nesmí umožnit třetím osobám, aby se přihlašovaly pod jeho přístupovými údaji. V případě, že Uživatel třetí osobě takový přístup umožní, nese plnou odpovědnost za případný vznik škody, jako by se zneužití dopustil sám.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Informace v těchto produktech jsou pouze návody a doporučení, nejsem odpovědná za váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, příp. za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat, neboť to je odvislé od řady dalších faktorů, které nemůžu ovlivnit, jako např. vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, zdraví, odhodlání apod.
Informace obsažené v těchto produktech rovněž nemohou nahradit ani individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči.
V případě produktů v oblasti osobního rozvoje bych vás ráda upozornila na fakt, že v průběhu programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaši zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv. Účast v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Vzhledem k charakteru služby mohou produkty výjimečně obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
JAK PROBÍHÁ UZAVÍRÁNÍ OBCHODNÍHO VZTAHU
Nabídka probíhá prostřednictvím internetu a prostředků komunikace na dálku.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v českém jazyce a v souladu s právním řádem ČR (právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku).
Smlouva s vámi je uzavřena odesláním objednávky produktu či služby, a to buď v rozhraní webu, nebo mailem či telefonicky.
Odeslaná objednávka je právně závazná a kupujícímu a prodávajícímu vznikají vzájemná práva a povinnosti, tj. prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu předmět koupě včetně všech bonusů a kupující se zavazuje uhradit kupní cenu.
Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy včetně vystavení elektronické faktury, že jste byli předem informováni o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou zde na webu a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte.
Před odesláním objednávky jste povinni zkontrolovat své údaje. Údaje uvedené vámi o vás v objednávce považuji za platné a správné.
OBJEDNÁVKA
Objednávka je vždy závazná. V případě jejího neuhrazení vzniká dluh kupujícího k prodávajícímu.
DODÁVKA FYZICKÉHO ZBOŽÍ A PŘÍPAD PORUŠENÉHO OBALU
Je-li prodávající dle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží převzít. V případě, že bude zboží z důvodu na straně kupujícího nutno doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v kupní smlouvě dohodnuto, je kupující povinen zaplatit náklady spojené s opakovaným, či náhradním doručením.
V případě nevyzvednuté zásilky zboží si vyhrazuji právo Vám účtovat vzniklé náklady spojené s objednávkou. V případě nevyzvednuté zásilky zboží je storno poplatek 220 Kč (úhrada poštovného tam a zpátky). Proto si prosím dobře rozmyslete objednávku, ušetříte tím mě čas a sobě peníze.
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat, že je obal zboží neporušený. V případě, že kupující zjistí závady, oznámí toto České poště/Zásilkovně/DPD/Slovenskému kurýrovi/Slovenské poště. V případě že takto nezareaguje, ztrácí právo vymáhat úhradu zničeného zboží na prodávajícím.
Kupující není povinen zboží převzít, jedná-li se o poškození obalu většího rozsahu a úhradu zničeného zboží hradí doručovatel, nikoli prodávající!
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, POKYNY K PLATBĚ
Přijdou vám na email ihned po dokončení objednávky spolu s fakturou.
ÚDAJE O MĚNĚ
Platební transakce probíhají v CZK a EUR. Uvedené ceny jsou konečné.
Získávání a zpracovávání osobních údajů probíhá dle platného zákona a GDPR
Vaše data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití.
Uzavřením smlouvy, tj. objednávkou produktu či služby, souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů v rozsahu zákona a dokumentu: Ochrana osobních údajů.
Pokud si objednáte některý z našich produktů, služeb, členské sekce, webinářů, PDF souborů, MP3 či video tréninků (ať placených nebo zdarma), vnímáme oprávněný zájem posílat vám newslettery s danou tématikou. Z odběru těchto novinek se můžete kdykoli odhlásit pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. Budeme to dělat maximálně po dobu 5 let od přihlášení či posledního projeveného oprávněného zájmu nebo do odvolání – z odběru těchto novinek se můžete kdykoli odhlásit pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE
V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosím vás o dodržení těchto podmínek pro vrácení peněz (prosím čtěte pozorně):
- nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být na email jana@stylovky.cz odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy (uveďte číslo objednávky, datum objednávky, vaše jméno)
- na vlastní náklad zašlete zboží v původním obalu se všemi součástmi a návody na mou adresu doporučeným balíkem: Jana Mráčková, Veřechov 23, 341 01 Horažďovice. Zboží neposílejte na dobírku.
- datum odeslání musí být nejpozději 14 . den od projevení vůle
- zboží musí být nepoužité a nepoškozené zboží, kompletní a s kopií dokladu o koupi
- ve vrácené zásilce musí být přiložen průvodní vámi podepsaný dopis, že zboží vracíte, a číslo účtu, kam vám mám poslat peníze
Upozornění: poplatek za vrácení je v hodnotě poštovného, za které vám balíček byl zaslán, tato částka vám bude stržena z vracené částky. Při reklamaci nebo vrácení zboží akceptuji pouze balíky poslané bez dobírky.
Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašlu převodem na váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od doručení projevení vůle, ale nejdříve po fyzickém obdržení zboží.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči či u smluv o poskytování služeb. Rovněž dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal.
V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup k produktu.
U některých produktů a služeb je možné využít garance vrácení peněz.
VÝMĚNA NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ
Další možností je vyměnit nevyhovující zboží za jiné z aktuální nabídky, vybrané zboží odešlu do 14 dnů po přijetí vráceného zboží (a po úhradě poštovného – poštovní náklady na výměnu zboží hradí kupující).
ZÁRUKA A REKLAMACE
Budu se Vám snažit vyjít vstříc a vyřízení případné reklamace co nejvíce zjednodušit a urychlit.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
Vadné plnění (záruku) uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží (záruční lhůta).
Zasílané zboží je pojištěno proti škodám vzniklým během přepravy.
Při převzetí zboží proto zkontrolujte, zda zboží není poškozeno a v případě, že ano, sepište s dopravcem záznam a kontaktujte nás. Podepsání přepravního listu kupujícím je bráno jako souhlas s převzetím zboží a zároveň i potvrzením, že zboží bylo předáno nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy již nelze brát zřetel.
Zjistíte-li u zboží rozpor s kupní smlouvou (vadu nebo např. množství neodpovídající objednávce nebo přiloženému dokladu), spojte se se mnou prostřednictvím kontaktů, uvedených výše či v sekci Kontakty.
V oznámení uveďte jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, druh reklamovaného zboží, podrobný popis závady, příp. popis toho, jak k závadě došlo, případně číslo objednávky nebo číslo dokladu dodaného se zbožím.
Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Budu vás emailem informovat o dalším postupu.
Reklamované zboží lze předat osobně nebo zaslat na adresu podnikatele, která je uvedena v kontaktech. Uvítám zabalení v původním obalu, není to však nutné.
K zásilce přiložte i kopii dokladu o koupi.
Pokud je to technicky možné, vyřídím bez zbytečného odkladu. Reklamace vyřizuji v zákonné lhůtě 30 dnů, pokud se se zákazníkem nedohodneme na jiné lhůtě.
Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.
INFORMACE O SUBJEKTU ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
V případě sporu má kupující právo na v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení – více informací na stránkách www.coi.cz.
Obchodní podmínky platné od 31. 3. 2024